Welcome to M.A.S.K

the blog keep 'us' updated on 'us' life.we may be far at sight but we are always close at heart.May Allah bless our friendship, till the end of time.

Friday, May 15

HAri MaMa





10 May 2009

Terima kasih anak2 mama atas ucapan, kucupan, pelukan dan hadiah untuk Mama. Mama merasa amat terkejut dan terharu sewaktu anak2 menghadiahkan Kad Hari Mama beserta sebuah novel dan kotak simpanan barang kemas pada Mama. Hadiah-hadiah ni anak2 belikan dengan pertolongan Abah semestinya. Terima kasih Abah, kerana turut menghargai diri ini sebagai mama kepada anak2mu.

Anak2, maafkan Mama andai anak2 tersinggung dan berjauh hati dengan leteran dan jeritan mama selama ini pada anak2. Percayalah anak2ku, semua yang mama lakukan semata-mata demi kebaikan anak2 dan kerana rasa kasih dan sayang mama yang terlalu dalam buat anak2. Doa Mama agar anak2 Mama menjadi anak2 yang soleh dan solehah dan berjaya di dunia dan akhirat, insyaallah!


"selamat hari ibu/mama/mami/umi/emak buat anda semua"

*KiD

5 comments:

mizzmizza said...

bestnyer hidup kak jue di kelilingi insan2 tercinta.. : )

Nurin Faqihah said...

alhamdulillah mija. mija pun sama gak kan ..;) celebrate apa buat mak aritu?

Nurin Faqihah said...

Congrats to Iju's children for being so appreciative. Am so touched. Not forgetting Pik for the love & support given to the beloved family.

:Cher

anissa3105 said...

All our kids and hubby love us. I also got a card each from Nasa and Nafis. Nafis made the card himself. My mon and I then were treated to lunch. No cooking that day. Syoknya!!

Nurin Faqihah said...

cher&anis:true indeed we r surrounded by people we loved n vice versa. syukran!
*KiD